sobota, 4 stycznia 2014

PROJEKT DENKO - kolorówka !

Hej Kochani :*  Przychodzę dzisiaj do Was z projektem denko, a tak na prawdę z pierwszą częścią. Nawet nie macie pojęcia ile przez 3 miesiące mi się tego nazbierało, dlatego też postanowiłam podzielić to na kilka kategorii żeby nie było za dużo na raz, na pierwszy ogień idzie kolorówka..


  • Korektor z bourjois healthy mix, produkt niewątpliwie znany w blogosferze i również przez wiele osób polecany.  Mi niestety nie do końca pasował, po pierwsze ze względu na okrojoną gamę kolorystyczną ( 2 kolory , jeden pomarańczowy a drugi żółty ) , po za tym krycie wcale nie jest takie powalające na jakie liczyłam. Jak na korektor za 30 zł to powiem Wam ze się rozczarowałam, niestety ale nie kupię ponownie. 
  • Kolejny korektor również polecany pod oczy , czyli mac pro longwear , i tutaj mamy praktycznie totalne przeciwieństwo tego poprzedniego. Wybór kolorów jest ogromny, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, krycie również jest o wiele lepsze , jak dla mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy korektor pod oczy jaki do tej pory używałam. Jedynym minusem może być cena bo waha się w okolicach 75 zł, ale jak za tak wydajny produkt to da się przeżyć. Lecz jak widać mi nie było dane testować go do samego końca, gdyż pewnego felernego poranka opakowanie wylądowało na podłodze razem z zawartością : ( Więc na pewno już nie długo kupię kolejne opakowanie !

  • Kolejny korektor który ostatnio wykończyłam to korektor antybakteryjny z bell. Produkt średni, szału nie było jak dla mnie, zużyłam bo zużyłam, ale żeby na dłużej zapadł mi w pamięci to raczej tak się nie stanie, więc raczej nie kupię go ponownie.
  • Ostatnim już korektorem jest duo z essence, nowość z minionego roku. Prawdę mówiąc oczekiwałam od niego czegoś więcej, kosztował 10 zł więc rozczarowanie nie jest wielkie , ale  niestety, korektor nie był ani wydajny , ani trwały, po za tym kolory też nie do końca były trafione, więc na pewno już do niego nie wrócę.

  • Słynny podkład revlon colorstay, muszę Wam powiedzieć że u mnie bywało z nim różnie, na początku byłam załamana, nie miałam pojęcia dlaczego tyle osób go tak wychwala, dopiero gdy znalazłam na niego sposób i wiedziałam jak dobrze go aplikować to całkiem zmieniłam zdanie, szkoda że było to już praktycznie pod koniec. Niewątpliwym plusem jest to że każdy znajdzie dla siebie kolor, jednakże slyszałam iż nowa wersja podkładu nie jest już tak dobra jak ta, ja pomimo tego i tak kupię ponownie, żeby wypróbować sama na sobie ; )
  • Kolejny podkład który polubiłam i został wycofany , czyli catrice infinite matt , teraz o ile się nie mylę catrcie wprowadziło coś podobnego, ale jeszcze nie miałam okazji testować. Ten był na prawdę fajny, bardzo delikatny , średnio kryjący i na prawdę matowy, pomimo ubogiej gamy kolorystycznej najjaśniejszy kolor był naprawdę fajny. Jak już troszkę zmniejszą się moje zapasy podkładowe to na pewno kupię tą nową wersję.

  •  Kolejne dwa pudry już raz pojawiały się u mnie w projekcie denko , pierwszy z nich maybelline affinitone , drugi sensique , oba są warte uwagi, ja raczej już ich nie kupię ponownie bo jestem rządna testowania czegoś nowego, ale jeżeli będziecie miały okazję to wypróbujcie, bo warto ; )

  • Na końcu maskary, pierwsza z nich maxfactor false lash effect  , ogólnie tusz fajny, po dwóch warstwach efekt nawet mnie zadowalał , na razie nie kupię ponownie , a to dlatego że rzadko kiedy wracam do tych samych tuszy, no chyba że na prawdę będzie to już mój kwc.
  • Drugi natomiast to loreal lash architect 4D , i był to zdecydowanie taki produkt któremu do ideału brakowało bardzo mało. Lubiliśmy się i to nawet bardzo, możliwe że kiedyś pokuszę się na niego ponownie ; )
Kochani to by było na tyle,  znacie któryś z tych produktów?  Co Wam udało się ostatnio skończyć?

Buziaki,Aleks : *

24 komentarze:

  1. Aż się wystraszyłam tej butelki z Mac coś ty jej zroibiła? haha.
    Coorstay super, moja miłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah , spadła mi i bumm a to coś na około to zaschnięty korektor który czekał już dość długi czas aż zrobię mu zdjęcie : D

      Usuń
  2. Faktycznie. Butelka Mac jest przerażająca!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swój pro trzymam w kartoniku, bo jego szkło jest bardzo cienkie!!! Nie zamienię go na, żaden inny korektor :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ! Mój znalazł moment w którym wyślizgnął mi się z ręki i spadł na podłogę ; (

      Usuń
  4. Czaje sie coraz bardziej na ten korektor z Maca, ale nawet nie przypuszczalam ze opakowanie jest tak liche ze przy jednym upadku moze sie zbic :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor sam w sobie jest genialny, ale opakowanie jest na prawdę kruche, jak ktoś by się uparł to spokojnie mógłby zgnieść je w dłoni ; D

      Usuń
    2. Lol to w takim razie nie wiem czy ryzykowac 80zl bo mi czesto z rak duzo rzeczy wypada haha

      Usuń
    3. Dla efektu chyba warto, chociaż teraz używam korektor z collection jest kilka razy tańszy i ma bardzo podobne działanie. Tutaj masz pewność że z opakowaniem nic Ci się nie stanie :D

      Usuń
    4. Zamawialas na allegro? Tez myslalam nad tym z collection:p jednak po glowie tez chodzi mi moj ulubieniec z maybelline ktory zostaw wycofany i dostepny jest jedynie przez neta :/

      Usuń
    5. Dostałam, ale widziałam że na allegro jest całkiem spory wybór. Aaa wiem który kojarzę, zawsze miałam na niego ochotę aż w końcu jak poszłam go szukać to okazało się że jest wycofany xD O ile się nie mylę to na mintishop jest i zawsze jak robię tam jakieś zamówienie to on akurat jest niedostępny ; (

      Usuń
    6. Dokladnie, na mintishop jest :)

      Usuń
  5. Podkład z Revlona to moja miłość i łatwo z niego nie zrezygnuję. Uwielbiam go, bo na mojej buzi robi cuda, a to nie udało się jak do tej pory żadnemu podkładowi! :)

    Nie testowałam korektorów o których piszesz, ale strasznie kusi mnie ten z Mac'a! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś już revlona z spf 15, tej nowszej wersji? Słyszałam że jest dużo gorsza, to prawda ? :)

      Usuń
  6. Ja wczoraj kupiłam podkład Loreal infaillible.. używałaś może? Jak na pierwsze aplikacje, to mam mieszane uczucia.. Może się jeszcze do niego przekonam. :P Właśnie muszę kupic jakiś puder, bo NIGDY nie używałam. Mam suchą cerę i zawsze myślałam,że pudru dla takiej typu cery się nie stosuje ;P Ale może zdecyduje się na jakiś tańszy jak na pierwszy raz:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że wycofali ten catrice po Twojej recenzji aż chciałoby się go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten z catrice i też byłam zadowolona:(

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę obleśnie wyglądają te puste opakowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Chyba nie ma nic bardziej obleśnego niz puste opakowanie po podkładzie czy korektorze, yuuu jak ludzie mogą w ogólę patrzeć na coś takiego to ja nie wiem ... ;]

      Usuń
  10. jakie piękne zużywia kolorówki, szkoda tylko maczka:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mac Pro Longwear mam od niedawna i wydaje mi się że się polubimy ;) Do Revlonu mam zamiar wrócić a Maxfactor False Lash Effect to jeden z moich ulubionych tuszy ;)

    OdpowiedzUsuń