czwartek, 2 stycznia 2014

Szybki zimowy strój dnia.

Hej Kochani :* witam Was serdecznie w nowym roku! Dzisiaj przychodzę ze strojem dnia , a właściwie z  okryciem wierzchnim jakie ostatnimi czasy noszę najczęściej, nic specjalnego, bo nie wiem jak Wy ale ja w mroźne zimowe dni dbam najbardziej o to żeby było mi ciepło i wygodnie, a nie żebym wyglądała ładne :D Płaszczyko-kurtkę kupiłam jakiś czas temu w h&m i na prawdę ją lubię, jest bardzo cieplutka i długa ,a to jest dla mnie bardzo ważne. Jedynym optymistycznym akcentem w całym stroju jest czerwona chusta w kratę.


kurtka - h&m / spodnie - cubus / chusta - c&a / buty - h&m / torba - zara


Buziaki, Aleks :*

14 komentarzy:

  1. Wszystko super razem wygląda! Płaszcz widziałam u siebie i bardzo mi się podobał, tylko jeżeli dobrze pamiętam to był dość drogi : (

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie czarnych płaszczy i szali w czerwoną kratkę!:) Niby nic specjalnego, ale wygląda tak elegancko i... ciepło:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebkę mogłabym Ci skraść :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szaliczek, niedawno kupiłam sobie bluzkę w takich kolorach :) http://loveitshop.pl/kategoria/t-shirts/en-or-merde

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta chusta chodzi za mną od kilku tygodni - czas ją kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie moge dostac taki szalki?:)

    OdpowiedzUsuń