środa, 8 stycznia 2014

TEST + RECENZJA , RIMMEL STAY MATTE !

Hej Kochani ; *  Dzisiaj przychodzę z mini testem i krótką recenzją podkładu rimmel stay matte. Pokazywałam Wam go w ostatnim haulu i wspomniałam że nawet pozytywnie mnie zaskoczył, i postanowiłam podzielić się tym z Wami ; ) Testuję go już prawie cały miesiąc więc zdanie mam już  o nim wyrobione, ale bez zbędnej gadaniny przejdźmy do sedna ; )


Ogólnie podkłady rimmela nie sa dla mnie jakimś szaleństwem, miałam kiedyś ten w słoiczku i na prawdę bardzo go lubiłam , później ten klasyczny match perfection z którym już tak bardzo się nie polubiłam i do tego podchodziłam raczej z  dystansem. Już pod koniec listopada widziałam go kilka razy w drogeriach, ale prawdę mówiąc nawet nie zwróciłam na niego uwagi, dopiero po krótkiej recenzji jednej z Was postanowiłam że muszę go wypróbować! Czyli standardowo nstępnego dnia musiałam pójść do najbliższego rossmana i go zakupić, a że był jeszcze na promocji to już w ogóle. Jest to moim zdaniem produkt z niższej półki cenowej bo na promocji możecie kupić go za ok 15 zł , a jego normalna cena to coś w granicach 20-22zl , czyli na prawdę całkiem spoko. Kolejny aspekt przemawiający na jego korzyść to zdecydowanie duża gama kolorystyczna wydaje mi się że chyba  każdy dla siebie znajdzie odpowiedni odcień, ja zdecydowałam się na najjaśniejszy czyli 091 , który od razu ostrzegam posiada różowe tony, jednakże kolor idealnie dopasowuje się do naszej skóry i to co wyciśniemy na dłoń to na pewno nie będzie ten kolor. Bo ja prawdę mówiąc jak zobaczyłam pierwszy raz ten kolor to lekko się załamała, ale po zaaplikowaniu było już idealnie. Jednakże jeżeli będę kupowała go po raz kolejny wiosną to chyba zdecyduję się na 100, bo teraz był by odrobinę za ciemny, ale na wiosnę będzie idealny : ) Jest to podkład bardzo gęsty i nie zawsze będzie idealnie wyglądał, na pewno trzeba znaleźć idealny sposób na jego aplikacje, ja próbowałam chyba wszystkim, wieloma pędzlami, rękoma , aż w końcu beauty blender okazał się idealny : ) Kolejnymi jego plusem jest to że na prawdę matuje! Bez problemu mogłabym go niczym nie utrwalić i wyjść po prostu z domu, ale zdradzę Wam w sekrecie że z niczym tak dobrze nie wygląda jak z meteorytami! Wtedy jest po prostu nie do zdarcia ! Krycie też jest na prawdę przyzwoite, może nie jest to EL , ale jak na podkład drogeryjny to jestem bardzo bardzo pozytywnie zaskoczona, można by powiedzieć że jest ono dobre w kierunku bardzo dobrego , jeżeli ktoś nie ma problemów z niedoskonałościami to zakryje on na prawdę wszystko. Podkład nie ciemniej, przynajmniej te kolor który ja mam, w ciągu dnia nie ulega żadnej zmianie. Niestety nie wszystko w nim idealne, chyba taki największy minus to to że podkreśla suche skórki, więc właścicielki suchej cery raczej nie oszaleją na jego punkcie. Przy grubszej warstwie niestety wchodzi w zmarszczki. Po za tym chyba nie mam mu więcej do zarzucenia. Poniżej przedstawiam  zdjęcia jak podkład prezentuje się na twarzy : )


Na buzi znajduje się TYLKO I WYŁĄCZNIE jedna warstwa podkładu, można by było pokusić się o położenie drugiej, ale ja widoczne niedoskonałości wolę przykryć korektorem . Podkreślam też że zdjęcie w żaden sposób NIE JEST przerobione !


Miałyście z nim styczność? A może postanowicie go wypróbować? 

Buziaki, Aleks : *

12 komentarzy:

  1. Chcialam go wrzucic do koszyka wiele razy jednak czytalam gdzies ze zapycha i nie nadaje sie do cery mieszanej czy tlustej:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go kupiłam, a mam cerę suchą i jest niewypałem :/ Bedę uzywac go raczej punktowo. Moim zdaniem kryje naprawdę przyzwoicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak patrzę na ten produkt.. i zastanawiam się ile już nie stosowałam żadnego tego typu podkładu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się czy go wypróbować, bo znowu jest na promocji ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale
    ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami Ola:*
    Z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. już go dzięki tobie nie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mialam go ostatnio kupic ale jednak sie powstrzymalam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie otworzyłam nowy podkład, ale ten produkt strasznie mnie interesuje, więc mam plan w końcu go kupić:) I przetestować meteoryty!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A było tam pięknie, do puki nie przeczytałam kilku ostatnich zdań. Ja ostatnio mam suchą skórę, więc odpada. Może kiedyś się skuszę . . . Ale na Twojej Twarzy prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda całkiem całkiem ;))) Moje suche poliki by się z nim nie polubiły, ale na Twojej cerze rewelka! Wielki plus za kolor marce RIMMEL!.
    A tak poza tym to zapraszam na rozdanie :))) Pierwsze w mej krótkiej kadencji blogerskiej :)

    http://finezjakolorem.blogspot.com/2014/01/rozdanie-bawmy-sie.html Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem bardzo zadowolona z tego podkładu ! chyba najlepszy na jaki do tej pory trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń