poniedziałek, 24 marca 2014

Wiosenny haul zakupowy!

Hej kochani : * Dzisiaj przychodzę do Was z haulem wiosennym, tak wiem wiem kolejny haul , no ale  wydaje mi się że Wy je chyba lubicie więc nic w tym złego nie ma : ) Tym razem są to głównie rzeczy który kupowałam z myślą o wiośnie, nie ma nic kwiatowego, nic kolorowego, głównie rzeczy basic'owe których w mojej szafie brakowało. Jak za chwilę zobaczycie ten post będzie sponsorowany głównie przez h&m :D , no ale nic na to nie poradzę że inne sieciówki bardzo mnie w tym roku zawiodły. Ja wszystkie zakupy w h&m poczyniam z rabatem -25%, więc będę Wam podawała dwie ceny, zarówno tą przed jak i po rabacie : )


Zwykłe t-shirty, to zdecydowanie coś czego w mojej szafie brakowało najbardziej, czarny i biały to zdecydowanie podstawa, szukam jeszcze idealnego szarego, ale mam nadzieję że i on niedługo u mnie zagości. Te pomimo tego że są z h&m i kosztowały tylko ok 21zł  (29,95) to ich jakość jest na prawdę bardzo dobra.


Basic'ów ciąg dalszy, bluzki z rękawkiem 3/4 to zdecydowanie te które lubię najbardziej , pierwsza szaro-czarna bejsbolówka i drugi klasyczny pasiak, jakiego długo szukałam. Ceny też wydaje mi się że są przystępne bo obie kosztowały ok 36zł ( 49,90 ).


Dwie bluzy, jeszcze jakiś czas temu w życiu nie pomyślała bym że będę chodziła w bluzach, ale teraz z biegiem czasu wydaje mi się że to idealne rozwiązanie na wiosenne dni, zestawione z czarnymi rurkami i trampkami zawsze świetnie wyglądają, pierwsza czarna z genialnymi, może trochę hipsterskimi ;-> tygrysami na ramionach, natomiast druga biała, której bardzo długo szukałam! Obie są świetnie i bardzo fajne gatunkowo, nie były również drogie bo kosztowały ok 51zł ( 69,90 )


Kolejna bluzka, tak wiem wiem jakby było ich mało xD  to złota tunika, kiedyś już takie , albo podobne były w h&m i bardzo żałowałam że jej nie kupiłam, więc gdy teraz się pojawiły to nie mogłam jej nie kupić, dałam za nią coś ok 44zł ( 59,90 ). Natomiast ta druga już dawno mi się podobała tylko jakoś nie mogłam się przekonać, aby dać za nia 79,90 , ale teraz gdy była na % sezonowych za 40 zł to musiała być już moja! 


W ciągu ostatnich dwóch miesięcy kupiłam tylko i wyłącznie tylko dwie koszula to jestem na prawdę w szoku , bo jak na mnie to na prawdę mało : D No ale mniejsza o to, pierwsza z nich to czarna koszula w urocze serduszka, która pochodzi z pull&bear, i kupiłam ją również na % za 59zł. Druga natomiast biała w czarne kropki jest z h&m i muszę przyznać , że jest o wiele lepsza gatunkowo niż ta z pb i kosztowała mnie również ok 59zł ( 79,90 )


Jedyne nowe okrycie wierzchnie to oversizowy płaszcz jakiego już dawno szukałam, i znalazłam nawet nie zgadniecie gdzie ..... w h&m xD Nic nie poradzę że w tym roku na prawdę fajnie rzeczy tam znalazłam i w bardzo fajnych cenach. Za ten akurat płaszcz zapłaciłam ok 150zł ( 199zł ). Noszę go od miesiąca praktycznie non stop i jestem mega zadowolona i polecam każdemu : ) 


I ostatnią już ubraniową rzeczą są typowe jeansowe spodnie których od dawna szukałam i znalazłam w h&m za ok 59zł ( 79,90 ) . Na pewno zwróciliście już uwagę, że na co dzień chodzę raczej w czarnych rurkach i te są dla mnie na prawdę mega wydarzeniem szukałam idealnych i te chyab takie są , na dodatek bardzo podobają  mi się w takich spodniach podwinięte nogawki i już widzę je wiosną w połączeniu z trampkami ; ) 


Trzy nowe pary butów to na prawdę nie dużo jak na mnie : ) Pierwsze to workery z zary na które już dawno miałam ochotę, ale 399zł nie do konca mnie przekonywały , ale teraz gdy były po 199zł  to nie mogłam ich nie kupić. Chodziłam w nich cały zeszły miesiąc i sprawdziły się idealnie,  i na pewno będę w nich jeszcze chodziła  : ) Kolejne to botki z h&m nad którymi dość długo się zastanawiałam , ale w końcu się zdecydowałam, nie były za drogie bo coś ok 97zł( 129zł) i wydaje mi się że fajnie sprawdzą się wiosną  : ) I ostatnia już para to balerinki z zary które również są zakupem wyprzedażowym, kosztowała tylko i wyłącznie 39zł , a były przecenione z 119zł. Bardzo podoba mi się ten złoty detal w postaci złotego obcasa ; ) 


Wielkie naszyjniki to zdecydowanie będzie mój wiosenny hicior!  Kupiłam na razie 5 i na pewno dokupię jeszcze więcej! Srebrno-kobaltowy, czarny ze wstążką i różowo złoty pochodzą ze stradivariusa i są jeszcze z wyprzedaży ( 14,90 , 14,90 , 6,90 ). Natomiast dwa następne pochodzą również o dziwo z h&m xD i każdy z nich kosztował mnie ok 29 zł (39,00 .

Kochani i to by było na tyle, a Wy co kupiłyście ostatnio? I jakie są Wasze must have wiosenne? Za jakiś czas przedstawię Wam moją listę : ) 

Buziaki, Aleks : *

11 komentarzy:

  1. Jejku! Jakie piękne rzeczy, naszyjniki zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko czuję, że zaglądając w Twoją szafę poczułabym się jak w raju:P Idealne odbicie moich guścików;)
    Płaszcz świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja mam słabość do H&M :D Od pewnego czasu robię zakupy tylko tam, bo tylko tam mogę znaleźć rzeczy idealne dla siebie i w naprawdę przystępnych cenach (zwłaszcza z możliwością użycia -25% zniżki). Wszystkie rzeczy, które kupiłaś są totalnie w moim stylu i aż mam ochotę obrabować Ci szafę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się obkupiłaś!:D Koszule piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zwykłe t-shirty to coś, czego wiecznie w szafie mi brak ;D rewelacyjny płaszcz upolowałas

    OdpowiedzUsuń
  6. IDEALNE NA WIOSNĘ!
    WSPANIAŁE RZECZY!
    <3
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam ten płaszcz, ale wyglądałam jak w worku pokutnym:/ buty też świetne upolowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszule czarna i biała są rewelacyjne. Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego masz zniżkę na wszystko -25%? :( ja ostatnio wydrukowałam dwa kupony i musiałam się z nimi kryć... co za niesprawiedliwość! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanko - czy drukowałaś na każdy artykuł osobny kupon (z kolejnych kont email?) czy jeden kupon obowiązuje na całe zakupy? :)

    OdpowiedzUsuń