środa, 23 kwietnia 2014

Co warto kupić w promocji -49% w Rossmannie!

Hej  Kochani! Jak już pewnie wiecie w rossmannie trwa aktualnie promocja na kolórówkę, -49%! Szczegółową rozpiskę znajdziecie poniżej : ) Ja z racji tego, że jak zawsze na pewno się wybiorę i pewnie coś kupię , również chciałabym podzielić się z Wami tym co warto kupić i czemu przyjrzeć się bliżej, tak więc zapraszam do lektury ! ; )


W tym tygodniu taniej kupimy podkłady, pudry, korektory i róże czyli jak dla mnie jest to zdecydowanie najlepszy tydzień, idealny moment żeby przetestować podkłady na które normalnie nie zawsze mamy ochotę wydać kasę.


bourjois flower perfection / rimmel wake me up / loreal true match / bourjois healthy mix 
rimmel stay matte / bourjois blush

W następnym tygodniu ze zniżką będziemy mogli kupić produkty do makijażu oczu, czyli tusze , cienie , kredki oraz linery. Tutaj znalazło się zdecydowanie mniej rzeczy

 maybelline color tattoo / lovely pump up / maxfactor masterpiece / maxfactor fals lashe effect

I w ostatnim tygodniu przyszedł czas na produkty do ust oraz na lakiery do paznokci.


bourjois effect 3d / maybelline whisper / rimml apocalips

Jak widzicie dużo rzeczy się nie znalazło , ale staram się Wam polecić tylko te produkty które sprawdziły się u mnie w 100% i mogę Wam je polecić z czystym sumieniem.

 A Wy co mi możecie polecić? ; )

Buziaki, Aleks ; *


6 komentarzy:

  1. Kupiłam podkład Healthy Mix i przyznaję to był dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam bourjois bronzer czekoladkę i 123 krem CC oraz loreal korektor lumi magique:) color tattoo rzeczywiście są b fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam puder Rimmel Stay Matte i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. True Match już jest mój. Polecam korektor Lumi Magique od L'Oreala. Ja zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Mam w planach zakup szminki z Bourjois - Velvet... coś tam :D z pewnością kilka lakierów z L'Oreala i Revlonu też wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. slyszalam o tej promocji, musze sie wybrac :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Już skorzystałam z tej promocji i jestem bardzo zadowolona :)

    http://makemystoryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń