środa, 2 kwietnia 2014

My spring wish list ♥

Hej Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z czymś lekkim i przyjemny, przynajmniej dla mnie : D Mianowicie z moja małą wiosenną listą zakupów ubraniowych. Tak więc bez zbędnej gadaniny przejdźmy do sedna ; )


Pierwsza rzecz to dwa t-shirt , nad obydwoma zastanawiam się w dalszym ciągu, bo nie do końca zdecydowałam jakie wersje kolorystyczne wybrać,  czarny jest od Paprockiego&Brzozowskiego , chociaż nie powiem biały też bardzo mi się podoba ; ) Drugi natomiast jest od Kupisza i tutaj też mam wielki dylemat odnośnie koloru, więc chyba na razie wstrzymam się z zakupem i poczekam aż będę miała okazję wybrać się do stacjonarnego sklepu. Kolejna ciuchowa rzecz to spódnica maxi, od dawna szukam takiej idealnej, najlepiej gdyby była prosta, widziałam kilka już na stronach internetowych i muszę się przejść do sklepu osobiście pomierzyć. I ostatnią ciuchową rzeczą jest koszula w kwiaty, ta akurat pochodzi z h&m i muszę przyznać , że chyba najbardziej mi odpowiada. Kolejną rzeczą jaką muszę kupić są zdecydowanie najzwyklejsze baleriny z h&m, czarne i pudrowy róż , będą idealne na wiosnę!  Chyba mój największy must have z tej listy to raybany, mam na nie ochotę już od dawna i mam nadzieję że w tym roku już będą moje, tylko jeszcze nie mogę się do końca zdecydować na konkretny model ; ) Torba z zary w pięknym kolorze pudrowego różu jak dla mnie wydaje się być idealna na wiosenne i letnie dni , jest nie wielka , a mimo to jest bardzo pakowna i mam nadzieję że już niedługo będzie moja! Ostatnią rzeczą która od dawna już chodzi mi po głowie są białe conversy, i tutaj również tak samo jak w przypadku torby, mam nadzieję że i już w tym miesiącu będą moje !

No i Kochani to by było na tyle, a jakie są wasze must have na wiosnę ?

Buziaki, Aleks : *

4 komentarze:

  1. na Conversy w kolorze białym poluję i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi udało się wczoraj kupić Conversy w kolorze białym, czekam na przesyłkę, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aviatorki to punkt obowiązkowy letniej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ciuchy, mam podobną koszulę, znalazłam w internecie :) z okazji wiosny skusiłam się jeszcze na sukienkę: toujour.pl/na-codzien/31-czarna-midi-sukienka-z-bialymi-elementami.html

    OdpowiedzUsuń