sobota, 26 kwietnia 2014

Nowości w mojej szafie - kwiecień!

Koniec miesiąca zbliża się nieubłaganie, co też oznacza haul zakupowy, jednak że w tym miesiącu będzie raczej skromny ( przynajmniej jak na mnie :D ) kupuje głównie , chociaż nie tylko :D te rzeczy które z góry mam zaplanowane, no ale o tym przekonacie się już same za chwilę ; ) Także bez zbędnej gadaniny przechodzimy do sedna ; )


Tylko dwie rzeczy z górnej części garderoby, pierwsza z nich to bluzka która pierwotnie pochodzi z primarka , a ja kupiłam ją w lumpeksie za 10 zł i wydaje mi się że na lato będzie idealne, cudny miętowy kolor w połączeniu z jaskółkami, cudo! Natomiast druga rzecz to zwykła szara bluza z h&m, jest genialna, bardzo wygodna i niestety co jest małym minusem dość ciepła ; ) 
Kosztowała 79,90zł .


I ostatnia już ciuchowa rzecz to najzwyklejsza na świecie czarna spódnica z h&m, co tu dużo mówić kosztowała tylko i wyłącznie 19,90 i mam nadzieję że nie tylko latem sprawdzi się super! ; )


Kolejna rzecz to mała, słodka pudrowo różowa torebka z zary, w której zakochałam się do pierwszego wejrzenia, uwielbiam małe torebki , ale bardzo rzadko jaka mi się tak bardzo podoba . Ta kosztowała 199zł i jeżeli macie jeszcze ochotę to są dostępne również w kolorze baby blue. Pomimo swoich niewielkich wymiarów jest na prawdę pojemna, myślę że będzie idealna na nadchodzące lato, ale i nie tylko ; )


Buty, ahh te kochane buty! W tym miesiącu postawiłam zdecydowanie na wygodę, pierwsze buty to słynne ostatnio trampki typu slip on i pochodzą one z h&m, kosztował 59,90 i są tak mega wygodne jak chyba żadne inne buty, są jeszcze dostępne w kilku innych wzorach i jeżeli uda mi się je jeszcze zdobyć to na pewno kupię! Kolejna para to totalny klasyk, czyli zwykłe , krótkie białe conversy, ja swoje kupiłam stacjonarnie w sklepie sizeer (?) za ok 200zł więc wydaje mi się że cena jak najbardziej spoko ; ) Pudrowe balerinki kupiłam z myślą o torbie którą Wam wyżej pokazywałam, są z h&m i kosztowały niecałe 40zł jak na razie ich jeszcze nie nosiłam , ale już niedługo będą na pewno idealnie się spisywały. Espadryle to zdecydowanie takie buty które w tym roku każdy powinien mieć w swojej szafie, będą bardzo modne i na dodatek na lato nadają się idealnie, te akurat są z h&m i kosztowały 39,90 sa jeszcze takie same tylko że w panterkę i jeżeli się jeszcze na nie załapię to na pewno też zakupię. I ostatnia już para to proste czarne sandałki które już w tamtym roku bardzo mi się podobały , ale niestety się na nie nie załapałam , dlatego w tym roku mam w planach zakup jeszcze jednej pary, ich koszt to 59,90 i również pochodzą z h&m! 


I na koniec biżuteria, wszystko pochodzi z h&m i jak widać dwie rzeczy udało mi się kupić w śmiesznej cenie, mianowicie za wisiorek i za bransoletki zapłaciłam tylko i wyłącznie 2zł, i warto wspomnieć że pierwotna cena naszyjnika to 39,90 , a bransoletek 29,9  czyli deal nie mały : D Dwie kolejne rzeczy kupiłam już w standardowej cenie, pierścionki jak i naszyjnik kosztowały 14,90, czy jak dla mnie spoko ; )

Kochani, to by było na tyle, a Wam co udało się kupić w tym miesiącu ? 

Buziaki, Aleks : *

5 komentarzy:

  1. Super by było gdybyś pochwaliła się jeszcze zakupami kosmetycznymi! :) Buty wszystkie są świetne, ja właśnie powoli zaopatruje się w kolejne pary na cieplejsze dni i też jest to głównie H&M :P Spódniczka i górne części garderoby również świetne! Bluza chyba mnie urzekła najbardziej, bo sama czaiłam się na nią tylko w kolorze białym, aż mi ją w końcu wykupili :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak duzo butow, zawsze marzylam o bialych,niskich conversach! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne nowości! Buty i torba obłędne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nowości !
    biżuteria genialna i jeszcze w takiej cenie
    ja w sobotę byłam w galerii, ale nie zauważyłam takiej biżuterii w takich cenach w h&m :(
    u mnie tez nowości zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń