środa, 14 maja 2014

My new baby ♥

Witajcie moi Kochani  ; * Dzisiaj przychodzę do Was z moim najnowszym i od dawna już planowanym zakupem, czyli z okularami marki Rayban , a konktetnie aviatory model 3025. Wydaje mi się że jest to chyba  kultowy model tej marki i najbardziej klasyczny.


Jeżeli śledzicie mojego bloga od dłuższego czasu to wiecie na pewno jak bardzo lubię okulary w takim kształcie, dlatego też w końcu postanowiłam zainwestować w coś kultowego , a nie w zwykłe okulary za 25zł , w coś co posłuży mi na bardzo długo. Zdecydowałam się na wersje kolorystyczną która idealnie będzie pasowała do wszystkich moich stylizacji, czyli złote oprawki i ciemne zielone szkła , które wyglądają niemal jak czarne. Ceny nie podaję bo wystarczy wpisać w wyszukiwarkę jaki model Was interesuje i wyskoczy Wam całe mnóstwo stron, jednakże ja wolałam kupić je stacjonarnie i wybrałam sklep Twoje soczewki, fajny wybór , ceny też nie najgorsze , więc jeżeli jeszcze kiedyś skuszę się na kolejną parę to zapewne również tam.



Macie ? Kochacie? Uważacie , że warto ? : ) 

Buziaczki, Aleks : *

12 komentarzy:

  1. Ale cudeńka <3 Marzą mi się te okulary, ale przy moim "szczęściu" chyba nie warto w nie inwestować. Okulary nie są przeze mnie traktowane najlepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam srebrne lustra, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie w nich wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci pasują, są twarzowe - ale jeśli o mnie chodzi, to ja nie czuję potrzeby posiadania Raybanów. Od dwóch lat mam niemalże identyczne - z tą różnicą, że nie są firmowe, i też jest ok :D
    Dla mnie szał na Raybany to chyba taki trochę kaprys, ale jeśli ktoś ma ochotę to czemu nie ?
    Co by nie mówić, bardzo dobrze się u Ciebie prezentują - idealna pora na zakup :D Przed nami gorące lato :D:D
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto :) Ja mam model Split Road - białe oprawki, brązowe szkła od kilku lat i nic im nie jest mimo, że je nosze w torebce, wepcham do kieszenie czy nawet raz ze mną koncert przeżyły trzymane właśnie w kieszeni od kurtki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie płacić tyle kasy za okulary przeciwsłoneczne to dla mnie przesada :D Uważam, że zwykłe okulary (nawet takie z Pepco czy H&M) mogą nam posłużyć jeśli odpowiednio o nie zadbamy. Ale Ty świetnie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie, że warto inwestować w okulary bo nasze oczy są jednak bardzo ważnym organem. Niestety okulary z bazaru zamiast je chronić przed promieniami słonecznymi przyciemniają jedynie obraz przez co rozszerzają źrenice i więcej groźnych UV dostaje się do oka.

      Usuń
    2. moim zdaniem okulary dobrej jakości to świetna inwestycja. ja w przyszłości zrywam z taniochą na rzecz czegoś lepszego...:)
      Olu, cudownie w nich wyglądasz:D:D:D:*

      Usuń
  7. Kochana, wyglądasz cudownie :) idealnie Ci w nich!:D

    OdpowiedzUsuń