sobota, 31 maja 2014

TAG TMI! Too much information !

Hej Kochani , dzisiaj przychodzę do Was z czymś lekkim , czyli z Tag-iem który króluje aktualnie na youtubie , czyli TMI, 50 na prawdę fajnych pytań , więc mam nadzieję że te kilka minut spędzicie na przeczytaniu ich i co więcej również zrobicie go na swoich blogach, tak więc bez zbędnej gadaniny zapraszam dalej!

Pytania:

1.Co masz na sobie?
Legginsy i szary t-shirt.

2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Zakochana to za dużo powiedziane, jedynie zauroczona.

3.Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie.

4.Ile masz wzrostu?
Około 164 cm.

5.Ile ważysz?
Jak to mówi Ewa Chodakowska , porzuć wagę i zacznij się mierzyć i ja tak też zrobiłam :D

6.Jakieś tatuaże?
Nie i nie planuję.

7. Jakiś piercing?
Kolczyki w uszach się liczą? ;P

8.OTP? ( One true pairing ) , czyli jakaś ulubiona para telewizyjna?
Pytanie tak bardzo amerykańskie jak ten cały tag, ale jeżeli już miała bym kogoś wybrać to moim zdanie fajnie wygląda razem Angelina Jolie i Brad Pitt ;) 

9.Ulubiony program ( serial ) ?
Ogólnie jestem maniaczką seriali , ale chyba największy sentyment mam do " Gotowych na wszystko " ; )

10.Ulubione zespoły?
Nie mam ulubionych zespołów, jedynie ulubioną wokalistkę, którą jest Beyonce ;)

11.Coś czego Ci brakuje?
Na chwilę obecną? Słońca i letniej pogody ; )

12.Ulubiona piosenka ?
Chyba nie mam takiej, ale aktualnie słucham Halo - Beyonce , więc możemy ją przypisać tutaj ; )

13.Ile masz lat?
W lipcu skończę 20.

14.Znak zodiaku?
Rak

15.Czego szukasz u partnera?
Miłości, uczciwości , namiętności, wsparcia , zrozumienia i kasą też bym nie pogardziła, hahaha. ( nie pomyślcie sobie że jestem jakąś materialistką, czy coś , chociaż może trochę haha )

16.Ulubiony cytat.
Nie mam czegoś takiego.

17.Ulubiony aktor?
Paweł Małaszyńskie

18.Ulubiony kolor?
Czarny, biały, pudrowy róż, szary i złoty.

19.Głośna czy cicha muzyka?
Zdecydowanie głośna

20.Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Rzadko mi się to zdarza, ale wtedy nie lubię być sama , zazwyczaj szukam towarzystwa , kogoś z kim mogła bym porozmawiać ; )

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Zdecydowanie bardziej preferuję kąpiel w wannie, ale wiadomo prysznic jest bardziej ekonomiczny, bo zajmuje mi około 15 minut ; )

22.Jak długo zajmuje Ci przygotowanie rano?
Jak wiem że jestem spóźniona to ok 15 minut, a jak mam czas to ok 45minut.

23.Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce? 
Zależy co kryje się pod słowem bójka, jeżeli bójki z kuzynostwem w dzieciństwie to tak xD

24.TURN ON: Czy co Ci się podoba/ co się kręci u facetów?
Brązowe oczy *-* formalny strój, typu garnitur, męskość i  zdecydowanie inteligencja, bo niestety ładna buźka to nie wszystko : <

25. TURN OFF : Czyli co Ci się nie podoba u facetów?
KOZACTWO, czyli tak zwany szczyt debilstwa, niski poziom inteligencji, nieróbstwo.

26.Powód dla którego dołączyłaś do blogsfery.
Moja przygoda z tym całym światem zaczęła się tak na prawdę od oglądania filmików na yt, a że ja chyba do tego bym się nie nadawała to postanowiłam założyć bloga.

27.Czego się boisz?
Wielu rzeczy, a z tych takich bardziej przyziemnych to cholernie boję się węży, serio jak widzę jakiegoś w tv to aż mi ciarki przechodzą i obawiam się tego że jak bym spotkała jakiegoś na swojej drodze to najzwyczajniej na świecie dostała bym zawał xD

28.Kiedy ostatnio płakałaś?
Nie pamiętam, ale na pewno to było na jakimś filmie.

29.Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz?
Dzisiaj , trochę ironia losu szczególnie patrząc na drugie pytanie :D 

30.Co oznacza Twój nick?
Aleks - od Aleksandry, fashion - moda, czyli pierwotna tematyka bloga ; )

31.Ostatni przeczytana książka?
Zabijcie mnie, ale nigdy nie miałam pamięci do tytułów, ale wiem że było to coś Murakamiego.

32. Aktualnie czytana książka?
Nic nie czytam aktualnie, trochę przykre, aż chyba w poniedziałek wybiorę się po coś fajnego do biblioteki ;)

33.Co ostatnio oglądałaś? 
Zależy o co konkretnie chodzi,ale jeżeli obojętne to filmik na youtube :D

34.Ostatnia osoba z która rozmawiałaś?
Rozmawiam aktualnie z kotem, chyba może być? :D

35.Relacja miedzy Tobą, a osobą której ostatnio wysłałaś sms'a?
Przyjaźń.

36.Ulubiona potrawa?
Konkretnej nie mam, ale wszytko co jest z kurczakiem to kocham!

37.Miejsce które chcesz odwiedzić?
Pełno jest takich miejsc! Poczynając od Chin, przez Arabia Saudyjską, RPA i kończąc na Brazylii i Ameryce. 

38. Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Kuchnia wchodzi w grę? xD

39.Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Zależy w jakim sensie, partnerskim, czy ogólnie ludzi? Bo jeżeli chodzi o ludzi to co dziennie widzę wiele osób które mi się podobają. 

40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Kajtka przed chwilką , bo uwalił mi się na kolana.

41.Ostatnio kiedy ktoś się obraził?
Nie pamiętam.

42.Ulubiony smak słodki?
Smak słodkości? Nie powiem pytanie  zleksza dziwne, bo ogólnie lubię słodkie smak, ale jednego konkretnego nie mam.

43.Na jakich instrumentach grasz?
W pierwszej klasie podstawówki grałam na cymbałkach , hahahaha nie wiem czy to się zalicza to mojej kariery muzycznej.

44.Ulubiona część biżuterii?
Mojej , czy ogólnie? Ale na co dzień, nie wychodzę z domu bez zegarka i dwóch złotych pierścionków.

45.Ostatnio uprawiany sport.
Aport z psem , to chyba w pewnym stopniu sport nie uważacie? ;>

46.Jaką piosenką ostatnio śpiewałaś?
To było na pewno coś co leciało w radiu jak jechałam samochodem, ale niestety nie mogę sobie przypomnieć tytułu ;<

47.Ulubiony tekst na podryw?
hahahah, to tak na serio? Takich rzeczy się jeszcze używa? Olaboga!

48.Czy kiedykolwiek używałaś tego tekstu?
Nie :<

49.Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Jakby nie patrzeć to aktualnie mam czas wolny, więc siedzę sobie z kotem. O matko, tak sobie właśnie uświadomiłam że ktoś może uważać mnie za podstarzałą pannę z kotem. xD 

50.Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
WSZYSCY!

Kochani i to by było na tyle, mam nadzieję że miło spędziliście czas i że ktoś zdecyduje się zrobić ten TAG!

Buziaczki, Aleks! :*

 
 

8 komentarzy:

  1. Haha tez ostatnio robilam ten tag u siebie :p i tez kocham wszystko co z kurczakiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz około 164? jestem w szoku. Myślałam że masz gdzieś z 170 :D
    pozytywne zaskoczenie.
    a co do spędzania czasu z kotem, to nie jesteś sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz trafilam do Ciebie i TMI jest pierwszym postem ktory czytam, wiec od razu moglam dowiedzec sie czegos o Tobie :) pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Chyba dodam TMI na mojego nowego bloga :D
    Haha ja też całuję kota i do niego gadam... :):)
    ZAPRASZAM do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc :) mam prośbę, mogłabyś mi napisać przy jakiej ulicy w Słupsku znajduje się second hand z odzieżą z mohito, reserved itp? Z gòry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog! :)

    http://incept-dream.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń