piątek, 2 maja 2014

test + recenzja - PHARMACERIES , DELIKATNY FLUID INTENSYWNIE KRYJĄCY.

Hej Kochani : * Przychodzę do Was dzisiaj z mini recenzją i testem chyba najbardziej znanego podkładu z pharmaceries, mianowicie delikatnego fluidu intensywnie kryjacego. Produktu używam już od jakiegoś czasu więc wydaje mi się , że wyrobiłam sobie na jego temat zdanie.


Podkład jest stosunkowo niedrogi , jego cena waha się w granicach od 30 do 40 zł i jest dostępny w wielu aptekach. Aplikacja nie jest wcale wymagająca, bo fajnie nakłada się go zarówno palcami , pędzlami jak i bb . Gama kolorystyczna nie jest jakaś powalająca, bo o ile się nie mylę to są dostępne trzy kolory , 01 ivory, 02 sand, 03 bronze. Jednakże nawet najjaśniejszy odcień nie jest jakoś za bardzo jasny, i wydaje mi się że osoby z bardzo jasną karnacją nie będą zadowolone. Delikatny fluid to chyba za dużo powiedziane , gdyż zaraz po zaaplikowaniu jest wyczuwaly na twarzy i trzeba trochę poczekać żeby wtopił się w naszą skórę, inaczej jesteśmy wstanie zetrzeć go już po chwili. Intensywnie kryjący? Niestety z tym też nie do końca mogę się zgodzić, no ok  może to krycie jest widoczne powiedziała bym średnie, ale na pewno nie intensywne i na pewno nie jest to ani CS ani tym bardziej DW.  Plusem jest na pewno to że podkład dobrze przypudrowany nie świeci się, cały dzień przynajmniej u mnie, jednak że cały dzień to za dużo powiedziane, gdyż nie ważne, jaki krem , bazę czy puder użyję to podkład po kilku godzinach znika z nosa a po jakichś 8 praktycznie nie ma go już na buzi , i jak dla mnie ten minus skreśla go totalnie. Na szczęście produktu nie zostało już dużo i gdy go skończę to na pewno nie kupię już go ponownie. 


( tak podkład prezentuje się na twarzy )

Miałyście ? Macie podobne zdanie co ja , czy wręcz przeciwnie? 

Buziaki, Aleks : *

11 komentarzy:

  1. Miałam go i w sumie u mnie wstrzymywal długo, ale nie stosowałam często. Z kolorami był problem bo np sand był dla mnie za jasny

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twarzy prezentuje się pięknie :) Sama chciałam go wypróbować, jednak po Twojej recenzji wiem, że podkład nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda na początku wygląda na prawdę super, ale już po kilku godzinach jest nie za fajnie ; (

      Usuń
  3. Na buzi wygląda całkiem ładnie, szkoda że tak szybko znika z twarzy..

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam. Fajnie wygląda u Ciebie na buzi. Szkoda że jest taki mało trwały :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś się na niego czaiłam ale zrezygnowałam z kupna. Teraz widzę, że to była słuszna decyzja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go jakiś czas temu i wspominam go dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie byłam do końca zadowolona z tego podkładu, ja " świeciłam się " po około 30 minutach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie tym podkładem, ale też trochę boję się, ze to chyba produkt nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Slyszalam , ze u wielu osob sie sprawdzil wiec moze i u Ciebie bedzie fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń